Obsługa klienta

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami lub
sprawdź, czy poniżej znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie:

Pytania i odpowiedzi

Moja subskrypcja

W jakiej formie realizowana będzie moja subskrypcja?

Dentle oferuje różne opcje dotyczące naszego produktu, Dentle One. W związku z tym forma realizacji subskrypcji zależy od opcji, którą wybrałeś. Aby dokładnie dowiedzieć się, co obejmuje Twoja subskrypcja, sprawdź potwierdzenie zamówienia lub fakturę początkową. Zachęcamy, byś w razie jakichkolwiek pytań dotyczących subskrypcji skontaktował się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę zakończyć subskrypcję?

Subskrypcję możesz wypowiedzieć w każdej chwili. Oznacza to, że wyślemy do Ciebie tylko taką ilość opakowań uzupełniających, jaką zobowiązałeś się zakupić dokonując pierwotnej subskrypcji. Jeżeli jednak nie wypowiesz subskrypcji, będzie ona nadal obowiązywała, a dostawy będą realizowane z taką samą częstotliwością jak dotychczas.

Zgromadziłeś zbyt wiele końcówek do szczoteczki? Zmień samodzielnie częstotliwość dostaw na stronie „Moja subskrypcja” lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a my pomożemy Ci wstrzymać realizację dostaw na pewien czas lub zmienić ich częstotliwość.

Jak często będę otrzymywał opakowania uzupełniające?

Zgodnie z zamówieniem opakowania uzupełniające będą przysyłane na Twój adres co dwa miesiące.

Aby uzyskać najlepsze rezultaty szczotkowania, wymieniaj końcówki co miesiąc. Włókna ścierają się w kontakcie ze szkliwem Twoich zębów i z czasem szczotkowanie przynosi gorszy efekt. Jeśli po szczotkowaniu Twoje zęby są czyste i pozbawione płytki nazębnej, nie masz nieświeżego oddechu, a dziąsła mają zdrowy różowy kolor i nie krwawią - oznacza to, że końcówka Twojej szczoteczki nie wymaga jeszcze wymiany.

Gdy otrzymasz taką ilość opakowań uzupełniających, jaką zobowiązałeś się zakupić dokonując pierwotnej subskrypcji, możesz zmienić częstotliwość dostaw. Skontaktuj się z naszym działem Biurem Obsługi Klienta, a my pomożemy Ci podjąć niezbędne kroki. Możesz również samodzielnie dokonać zmian na stronie „Moja subskrypcja”.

Sprzedaż

Nasza oferta

Dentle sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem telefonu, internetu, na ulicy oraz w sklepach i centrach handlowych. Oferujemy nasze produkty w zestawach dostosowanych do potrzeb Twoich jako konsumenta. Jeśli zdecydujesz się na subskrypcję, otrzymasz szczoteczkę elektryczną taniej lub za darmo.

Dlaczego zadzwoniliście do mnie?

Zastanawiasz się, dlaczego zdecydowaliśmy się do Ciebie zadzwonić? Najprawdopodobniej wcześniej brałeś udział w badaniu rynku lub kampanii marketingowej lub dokonałeś zakupu. W prawie wszystkich przypadkach, biorąc udział w badaniach rynku lub kampaniach, bądź dokonując zakupu. Masz możliwość wyrażenia zgody na wykorzystywanie Twoich danych osobowych przez osoby trzecie, do celów takich jak cele marketingowe. Abyśmy mogli otrzymać numer Twojego telefonu komórkowego, musiałeś wcześniej aktywnie wyrazić zgodę na podanie takich informacji, poprzez akceptację warunków umowy. Dentle oczywiście przestrzega przepisów branżowych ustanowionych przez organizację takie jak SWEDMA i Kontakta, które aktywnie wspierają
tę ważną branżę oraz ustanowionych przez RODO.

Jeśli nie chcesz, by Dentle kontaktował się z Tobą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, wyślij do nas e-mail na adres bok@dentle.pl, podając w nim swoje imię i nazwisko, numer telefonu i adres(y) e-mail, które chcesz zablokować lub skontaktuj się z nami na numer Biura Obsługi Klienta
22 100 85 05.

Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie dane osobowe – takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia, wszystkie dane, które nam przekażesz lub które pozyskamy podczas zakupów. Dentle jest administratorem danych osobowych i przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie
z postanowieniami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO (dawniej: zgodnie ze szwedzką ustawą o danych osobowych).

Umowa i prawo odstąpienia od umowy

Czym jest prawo odstąpienia od umowy?

Działamy zgodnie ze szwedzkimi przepisami prawnymi dotyczącymi umów zawieranych na odległość i umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa. Oznacza to, że jako konsument w każdym przypadku masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania pierwszej dostawy. Zwroty przyjmujemy tylko wtedy, gdy zwracane produkty nie były używane. Masz prawo do sprawdzenia towarów, jednak gdy postanowisz je zwrócić, muszą one być kompletne i w niezmienionym stanie, bez oznak użytkowania - w przeciwnym razie ich nie przyjmiemy. Jeśli zwrócisz nam używane towary, odeślemy je do Ciebie. Wysyłając zwracany towar, musisz także pamiętać o podaniu numeru klienta, - to pomoże nam ustalić, komu został sprzedany. Pokrywasz koszty zwrotu towaru do nas, ale nie będziemy wymagali od Ciebie zapłacenia początkowej faktury, którą otrzymasz wraz z pierwszą przesyłką.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia dotyczy wyłącznie pakietu startowego, a zatem nie dotyczy pozostałych przesyłek w ramach subskrypcji.

Nasz adres zwrotny to: Super Living Products Limited, ul. 1 Maja 22, UP Nr 1, Skrytka Pocztowa Nr 18, 96-500 Sochaczew..

Jeśli będziesz chciał zwrócić nam towar, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 22 100 85 05 (koszt jednej minuty połączenia jest zgodny z taryfikatorem Państwa operatora) aby upewnić się, że nie otrzymasz już żadnych produktów ani faktur.

Warunki umowy

Aby zapoznać się z pełną wersją naszych warunków – kliknij tutaj.

Produkt i gwarancja

Historia powstania Dentle One

Dentle produkuje efektywne elektryczne szczoteczki do zębów, które są sprytnie zaprojektowane: łatwiejsze w użyciu, delikatniejsze dla zębów i piękniejsze dla oka. Łączymy skandynawskie projektowanie i światowej klasy technologię akumulatorów z tym, co nazywamy „Gentle Dentle Tech” - zaprojektowane tak, aby zminimalizować wagę, wibracje i dźwięk, a jednocześnie czyścić delikatnie i być przyjaznym dla użytkownika. Aby było to jeszcze łatwiejsze, w Dentle stworzyliśmy usługę subskrypcji uzupełniania końcówek do szczoteczki, a także wszystkim subskrybentom oferujemy dożywotnią gwarancję na nasze szczoteczki elektryczne.

Dożywotnia gwarancja

Wierzymy w jakość naszych produktów. Dlatego każdemu, kto przystąpi do subskrypcji wymiany końcówek szczoteczek Dentle, zapewniamy dożywotnią gwarancję na nabytą przez niego elektryczną szczoteczkę Dentle. Jeśli Twoja szczoteczka Dentle przestanie działać w okresie obowiązywania subskrypcji – z jakiejkolwiek przyczyny – po prostu zwróć ją do naszego Biura Obsługi Klienta, które przyjmie ją bez żadnych pytań. Prześlemy Ci nową, całkowicie bezpłatnie. Dla nas to jeden z aspektów koncepcji prostoty Dentle.

Skontaktuj się z nami, jeśli będziesz chciał dowiedzieć się więcej na temat korzyści wynikających z dożywotniej gwarancji.

Jaką gwarancję będę miał zapewnioną, jeśli nabędę produkt poza subskrypcją?

Na wszystkie nasze elektryczne szczoteczki do zębów udzielamy dwuletniej gwarancji. W każdej chwili możesz dokonać subskrypcji zapasowych końcówek szczoteczki i zostać objętym naszą dożywotnią gwarancją ważną w okresie obowiązywania subskrypcji.

Więcej informacji o produktach

Kliknij tutaj, Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zaprojektowanej w Szwecji elektrycznej szczoteczce do zębów Dentle One Plus.

Dentle: õrn täiuslikkus Rootsist

Wszystkie produkty Dentle są efektem naszego nieustannego dążenia do tego, by oferować klientom produkty do pielęgnacji jamy ustnej, które dzięki odpowiedniemu designowi i przemyślanej konstrukcji czyszczą skutecznie i delikatnie. Zaprojektowane w Szwecji elektryczne szczoteczki do zębów tworzą wraz z zestawem pomysłowych akcesoriów system, który sprawia, że pielęgnacja zębów jest prosta, zarówno w domu, jak i w podróży.

sveriges-tandlakarforbund-logo

Szwedzkie Stowarzyszenie Stomatologiczne zaleca używanie elektrycznej szczoteczki do zębów.

    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu
      Calculate Shipping