Obsługa klienta

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami lub
sprawdź, czy poniżej znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie:

Pytania i odpowiedzi

Moja subskrypcja

W jakiej formie realizowana będzie moja subskrypcja?

Dentle oferuje różne opcje dotyczące naszego produktu, Dentle One. W związku z tym forma realizacji subskrypcji zależy od opcji, które wybrałeś. Aby dokładnie dowiedzieć się, co obejmuje Twoja subskrypcja, sprawdź potwierdzenie zamówienia lub fakturę początkową. Zachęcamy, byś w razie jakichkolwiek pytań dotyczących subskrypcji skontaktował się z naszym działem obsługi klienta.

W jakiej formie realizowana będzie moja subskrypcja?

Subskrypcję możesz wypowiedzieć w każdej chwili. Oznacza to, że wyślemy do Ciebie tylko taką ilość opakowań uzupełniających, jaką zobowiązałeś się zakupić dokonując pierwotnej subskrypcji. Jeżeli jednak nie wypowiesz subskrypcji, będzie ona nadal obowiązywała, a dostawy będą realizowane z taką samą częstotliwością jak dotychczas.

Zgromadziłeś zbyt wiele końcówek szczoteczki? Zmień samodzielnie częstotliwość dostaw na stronie „Moja subskrypcja” lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy Ci wstrzymać realizację dostaw na pewien czas lub zmienić ich częstotliwość.

Jak często będę otrzymywał opakowania uzupełniające?

Opakowania uzupełniające będą przysyłane na Twój adres co dwa miesiące.

Aby uzyskać najlepsze rezultaty szczotkowania, wymieniaj końcówki co miesiąc. Włókna ścierają się w kontakcie ze szkliwem Twoich zębów i z czasem szczotkowanie przynosi gorszy efekt. Jeśli po szczotkowaniu Twoje zęby są czyste i pozbawione płytki nazębnej, nie masz nieświeżego oddechu, a dziąsła mają zdrowy różowy kolor i nie krwawią, oznacza to, że końcówka Twojej szczoteczki nie wymaga jeszcze wymiany.

Gdy otrzymasz taką ilość opakowań uzupełniających, jaką zobowiązałeś się zakupić dokonując pierwotnej subskrypcji, możesz zmienić częstotliwość dostaw. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy Ci podjąć niezbędne kroki. Możesz również samodzielnie dokonać zmian na stronie „Moja subskrypcja”.

Umowa i prawo odstąpienia od umowy

Czym jest prawo odstąpienia od umowy?

Działamy zgodnie ze szwedzkimi przepisami prawnymi dotyczącymi umów zawieranych na odległość i umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa (2005:59). Oznacza to, że jako konsument w każdym przypadku masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania pierwszej dostawy. Zwroty przyjmujemy tylko wtedy, gdy zwracane produkty nie były używane. Masz prawo do sprawdzenia towarów, jednak gdy postanowisz je zwrócić, muszą one być kompletne i w niezmienionym stanie, w przeciwnym razie nie przyjmiemy ich. Jeśli zwrócisz nam używane towary, odeślemy je do Ciebie. Wysyłając zwracany towar, musisz także pamiętać o podaniu numeru klienta lub numeru ubezpieczenia społecznego, ponieważ pomoże to nam ustalić, komu został sprzedany. Pokrywasz koszty zwrotu towaru do nas, ale nie będziemy wymagali od Ciebie zapłacenia początkowej faktury, którą otrzymasz wraz z pakietem startowym.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia dotyczy wyłącznie pakietu startowego, a zatem nie dotyczy pozostałych przesyłek w ramach subskrypcji.

Nasz adres zwrotny to: ”Dentle, Box 7782, SE-10396 Sztokholm, Szwecja".

Jeśli będziesz chciał zwrócić nam towar, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer +46 8 509 332 01, aby upewnić się, że nie otrzymasz już żadnych produktów ani faktur.

Czym jest umowa ustna?

Ponieważ w ramach telesprzedaży nie jest podpisywana żadna umowa w postaci fizycznej, uzgodnienia ustne dokonywane przez sprzedawcę i konsumenta są rejestrowane w formie nagrania dźwiękowego. Takie nagranie jest tak samo ważne jak umowa pisemna i służy jako zabezpieczenie zarówno dla klienta, jak i sprzedawcy. Podczas procesu rejestracji zgody klienta, sprzedawca w sposób zrozumiały przedstawia klientowi warunki umowy i informuje go o rozpoczęciu rejestracji.

Jeśli chcesz usłyszeć nagranie dźwiękowe swojej umowy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Aby zapoznać się z pełną wersją naszych warunków – kliknij tutaj.

Warunki umowy

Aby zapoznać się z pełną wersją naszych warunków – kliknij tutaj.

Sprzedaż

Nasza oferta

Dentle sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem telefonu, internetu, na ulicy oraz w sklepach i centrach handlowych. Oferujemy nasze produkty w zestawach dostosowanych do potrzeb Twoich jako konsumenta. Jeśli zdecydujesz się na subskrypcję, otrzymasz szczoteczkę elektryczną taniej lub za darmo.

Dlaczego zadzwoniliście do mnie?

Zastanawiasz się, dlaczego zdecydowaliśmy się do Ciebie zadzwonić? Najprawdopodobniej wcześniej brałeś udział w badaniu rynku lub kampanii marketingowej lub dokonałeś zakupu. W prawie wszystkich przypadkach, biorąc udział w badaniach rynku lub kampaniach bądź dokonując zakupu masz możliwość wyrażenia zgody na wykorzystywanie Twoich danych osobowych przez osoby trzecie, do celów takich jak cele marketingowe. Abyśmy mogli otrzymać numer Twojego telefonu komórkowego, musiałeś wcześniej aktywnie wyrazić zgodę na podanie takich informacji, poprzez akceptację warunków umowy. Dentle oczywiście przestrzega przepisów branżowych ustanowionych przez organizacje takie jak SWEDMA i Kontakta, które aktywnie wspierają tę ważną branżę.

Jeśli nie chcesz, by Dentle kontaktował się z Tobą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, wyślij do nas e-mail na adres obsługa-klienta@dentle.pl, podając w nim swoje imię i nazwisko, numer telefonu i adres(y) e-mail, które chcesz zablokować.

Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie dane osobowe – takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia itp. – które nam przekażesz lub które pozyskamy podczas zakupów. Dentle jest administratorem danych osobowych i przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie z postanowieniami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO (dawniej: zgodnie ze szwedzką ustawą o danych osobowych).

Sprzedaż

W jaki sposób mogę płacić?

W zakresie przetwarzania faktur współpracujemy z grupą kapitałową Nordfin. Oznacza to, że jako nasz klient powinieneś zawsze dokonywać płatności na rzecz Nordfin. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących terminu płatności lub podobnych, odnoszących się konkretnie do Twojej faktury, skontaktuj się z działem obsługi klienta Nordfin. W przypadku pytań dotyczących Twojej subskrypcji lub produktów, kontaktuj się bezpośrednio z Dentle.

Za wszystkie przesyłki, które od nas otrzymasz, będziesz płacił na podstawie faktur, przy czym termin płatności będzie wynosił 30 dni od daty wystawienia odnośnej faktury.

Dział obsługi klienta Nordfin
Telefon: +46 (0)8-18 47 30
Epost: support@nordfincapital.se


Bankgiro: 358-5643

Otrzymałem przypomnienie

Przypomnienie o niezapłaconej fakturze wysyłamy tylko wtedy, gdy faktura pozostaje nieopłacona pomimo upływu terminu płatności. Zazwyczaj zaksięgowanie płatności zajmuje nam 1-3 dni roboczych. Jeśli płatności dokonałeś w dniu, w którym upłynął termin płatności faktury, a mimo to otrzymałeś przypomnienie - możesz je po prostu zignorować.

Produkt i gwarancja

Historia powstania Dentle One

Dentle One powstała jako wyraz sprzeciwu wobec ukierunkowanego wyłącznie na technologię designu elektrycznych szczoteczek do zębów. Chcieliśmy stworzyć alternatywny produkt – skuteczną szczoteczkę, która czyści delikatnie, a jednocześnie pięknie wygląda; szczoteczkę wykonaną z ukierunkowaniem na czystość i prostotę stylu, która nie jest przeciążona funkcjami, ale oferuje odpowiedni design i niezawodne działanie po dobrej cenie.

Dentle One została zaprojektowana w Szwecji; jest wyposażona w wyjątkową ładowarkę w kształcie kubka i ma ergonomiczną rączkę o trójkątnym kształcie, wykonaną z materiału zapewniającego pewny uchwyt i komfortowe użytkowanie. Design rączki i dobór materiału sprawiają, że szczoteczka dobrze leży w dłoni, bezpiecznie stoi w ładowarce, a położona na umywalce leży stabilnie. Dzięki designowi szczoteczka jest również mniej podatna na drgania i ciszej pracuje. Podsumowując, nasze rozwiązanie jest wyjątkowe, piękne i funkcjonalne. Mamy nadzieję, że Dentle One spodoba Ci się.

Dożywotnia gwarancja

Czy wiesz, że Twój produkt Dentle objęty jest dożywotnią gwarancją?

Wierzymy w jakość naszych produktów. Dlatego każdemu, kto przystąpi do programu wymiany końcówek szczoteczek Dentle, zapewniamy dożywotnią gwarancję na nabytą przez niego elektryczną szczoteczkę Dentle. Jeśli Twoja szczoteczka Dentle przestanie działać w okresie obowiązywania subskrypcji – z jakiejkolwiek przyczyny – po prostu zwróć ją do naszego centrum obsługi klienta, które przyjmie ją bez żadnych pytań. Prześlemy Ci nową, całkowicie bezpłatnie. Dla nas to jeden z aspektów koncepcji prostoty Dentle.

Skontaktuj się z nami, jeśli będziesz chciał dowiedzieć się więcej na temat korzyści wynikających z dożywotniej gwarancji.

Jaką gwarancję będę miał zapewnioną, jeśli nabędę produkt poza subskrypcją?

Na wszystkie nasze elektryczne szczoteczki do zębów udzielamy dwuletniej gwarancji. W każdej chwili możesz dokonać subskrypcji zapasowych końcówek szczoteczki i zostać objętym naszą dożywotnią gwarancją ważną w okresie obowiązywania subskrypcji.

Więcej informacji o produktach

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zaprojektowanej w Szwecji elektrycznej szczoteczce do zębów Dentle One Plus.

O Dentle


Wszystkie produkty Dentle są efektem naszego nieustannego dążenia do tego, by oferować klientom produkty do pielęgnacji jamy ustnej, które dzięki odpowiedniemu designowi i przemyślanej konstrukcji czyszczą skutecznie i delikatnie. Zaprojektowane w Szwecji elektryczne szczoteczki do zębów tworzą wraz z zestawem pomysłowych akcesoriów system, który sprawia, że pielęgnacja zębów jest prosta, zarówno w domu, jak i w podróży.

Obsługa klienta


Tel.: +46 (0)8-509 332 01
Godziny pracy: dni powszednie, od 10.00 do 15.00,
z przerwą na lunch od 12.00 do 13.00
E-mail: customerservice@dentle.com
Na Twój e-mail odpowiemy w ciągu 48 godzin.

Koszyk